• Nenaudotos, pilnos komplektacijos, prekinės išvaizdos nepraradusios bei originalioje pakuotėje supakuotos kokybiškos prekės gali būti grąžintos praėjus ne daugiau kaip 14-ai kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos. Grąžinimo data laikoma siuntos išsiuntimo data.
  • Prieš grąžinant prekę prašome apie tai mums pranešti: Susisiekime
  • Prie grąžinamos prekės pridėkite laisvos formos prašymą priimti grąžinamą prekę, taip pat įsigijimo dokumentą arba jo kopiją. Nurodykite banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui, nenurodžius pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą.
  • Per vykstančias akcijas gauti priedai, dovanos, nuolaidų kuponai taip pat turi būti grąžinti pardavėjui kartu su grąžinama preke.
  • Saugiai supakuotą grąžinamą prekę išsiųskite Jums tinkamu būdu:

Gavėjas: MB "Oduvis"
Telefono numeris: 860142518

  1. Lietuvos pašto registruotu paštu arba kurjeriu adresu: Saulės g. 14, 25110 Naujojo Lentvario k., Trakų r. sav.;
  2. Omniva paštomatu: Lentvario IKI paštomatas (Trakų r. sav., Lentvaris 25116, Geležinkelio g. 38);
  3. LP Express terminalu: Lentvario IKI terminalas (Trakų r. sav., Lentvaris 25116, Geležinkelio g. 38);
  4. DPD paštomatu: IKI Lentvaris siuntų terminalas (Trakų r. sav., Lentvaris 25116, Geležinkelio g. 38).
  • Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
  • Grąžinamą sumą sudaro tik prekės kaina. Pasirinkus brangesnį negu siūlomas nemokamas prekių pristatymo būdą, pristatymo kaina nėra įskaičiuojama į grąžintiną klientui sumą. Pasirinkus papildomai apmokestinamą atsiskaitymo už prekes būdą, atsiskaitymo mokestis nėra įskaičiuojamas į grąžintiną klientui sumą.
  • Klientas yra atsakingas už tikslų prekės siuntimo duomenų pateikimą (mob. telefono numerį, el. pašto adresą, pristatymo adresą ir kitus su prekės pristatymu susijusius duomenis). Žala kilusi dėl neteisingų duomenų pateikimo - prekės dingimas, pristatymas ne tam adresatui, prekės grąžinimo kaštai nepavykus pristatyti - yra išskaitomi iš klientui grąžinamos prekės kainos.
  • Pristatytos prekės neatsiėmimas iš kurjerio, pašto skyriaus ar paštomato, nėra prilyginamas netikusios prekės grąžinimui per 14 kalendorinių dienų ir sąnaudos susijusios su prekės pristatymu ir grąžinimu yra perkeliamos pirkėjui. Pirkėjui laiku neatsiėmus siuntos iš Omniva arba LP Express paštomatų, siunta grąžinama pardavėjui (MB "Oduvis") taikant 3 Eur grąžinimo mokestį. Kadangi grąžinimų prekių transportavimo išlaidos yra priskiriamos pirkėjo išlaidoms ši suma bus išskaičiuota iš grąžinamos klientui sumos. Neatsiimtos Lietuvos pašto siuntos pardavėjui grąžinamos nemokamai.
  • Įvertinę grąžintos prekės būklę per 5 darbo dienas pinigus pervedame klientui. Grąžinimo sąlygų neatitinkančios prekės grąžinamos pirkėjui tik jam iš anksto apmokėjus pakartotinio siuntimo išlaidas.
  • Kilus neaiškumams dėl prekių grąžinimo mielai Jums padėsime, kreipkitės: Susisiekime

Į viršų